№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим.
|
|
І семестр (115 год)
|
|
|
|
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|
|
1
|
Г. Чубач «Рідна мова». Бесіда за темою «Я — школяр». Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів і їх умовним позначенням. Практичне ознайомлення з реченнями і способом їх умовного позначення. Опрацювання тексту «До школи» за В. Шклярем
|
01.09
|
3-5
|
2
|
Посадка учнів під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Рух пальців під час зображення графічних фігур. Штрихування фігур
|
01.09
|
|
3
|
Бесіда за темою «Я — школярка». Практичне ознайомлення учнів з поділом слів на склади. Ознайомлення з поняттям наголосу. Речення, різні за метою висловлювання (розповідні, окличні). Розділові знаки в кінці таких речень. Опрацювання вірша М. Сингаївського «Першокласниця»
|
02.09
|
6-7
|
4
|
Закріплення правил посадки під час письма, правил користування письмовим приладдям. Штрихування і розфарбовування фігур
|
02.09
|
|
5
|
Бесіда за темою «Моя родина». Спілкування в родині. Моделювання складених речень. Інтонування речень з різними розділовими знаками на кінці. Речення зі звертаннями. Мовні і немовні звуки
|
03.09
|
8-9
|
6
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Рядкові лінії — верхня і нижня. Робочий рядок
|
03.09
|
|
7
|
Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Опрацювання тексту за А. Канельским «Як Івасик братика колисав»
|
04.09
|
10-11
|
8
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Надрядкова та підрядкова лінії. Тренувальні вправи
|
08.09
|
|
9
|
Продовження роботи над темою «Моя родина». Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Мовні звуки. Розширення уявлення про складову будову слова. Поняття про наголошений склад. Складання слів і речень за поданими схемами
|
08.09
|
12-13
|
10
|
Зображення ліній і фігур, штрихування, розфарбовування
|
09.09
|
|
11
|
Розрізнення назв предметів за питаннями хто? що? Опрацювання оповідання «Вечеря» за І. Андрусяком. Відповіді на запитання вірша Л. Мовчун «Я не кину слів на вітер...»
|
09.09
|
14-15
|
12
|
Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
10.09
|
|
13
|
Бесіда за темою «Мої друзі». Слова, що відповідають на питання хто? що? Звуки мовлення: голосні, приголосні тверді і м'які. Складання речень за схемами. Складання казки за малюнком. Інтонування окличних речень. Робота
з дитячою книгою
|
10.09
|
16-17
|
14
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
11.09
|
|
15
|
Опрацювання казки «Не дивися на мене так, їжачку...» за С. Козловим. Розігрування розмови Ведмедика з Їжачком. Закріплення знань про голосні та приголосні звуки
|
15.09
|
18-19
|
16
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
15.09
|
|
17
|
Бесіда за темою «Мої друзі». Ознайомлення зі словами — ознаками предметів. Послідовний ряд звуків слова. Виділення окремих звуків слова. Опрацювання тексту «Сюрприз» за Р. Куликовою
|
16.09
|
20-21
|
18
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
16.09
|
|
19
|
Бесіда за темою «Моя школа». Ознайомлення зі словами — назвами дій предметів. Моделювання слів і речень. Опрацювання оповідання «Навіщо ходять до школи»
|
17.09
|
22-25
|
20
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
17.09
|
|
21
|
Продовження роботи над темою «Школа». Адаптація до соціальної ролі учня. Опрацювання оповідання «Ласунка йде до школи» за М. Масловою. Виділення окремих звуків у слові, послідовний ряд звуків у слові
|
18.09
|
26-29
|
22
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
22.09
|
|
23
|
Бесіда за темою «Мої книжки». Опрацювання тексту «Казкар» за 0. Дрозом. Добір слів і речень до поданих схем
|
22.09
|
30-33
|
24
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
23.09
|
|
25
|
Роль уміння читати в житті школярів і дорослих людей. Опрацювання оповідання «Про Телесика» за В. Сенцовським. Робота з дитячою книжкою
|
23.09
|
34-35
|
26
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
24.09
|
|
27
|
Бесіда за темою «Моя країна — Україна». Назва рідної держави, її столиця. Державні символи. Опрацювання вірша Н. Зарічної «Рідний край»
|
24.09
|
36-37
|
28
|
Зображення ліній, схожих на елементи букв
|
25.09
|
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|
|
29
|
Звук [а], позначення його буквами Аа. Вірш В. Каменчук «Вересень»
|
29.09
|
38-39
|
З0
|
Письмо рядкової букви а
|
29.09
|
|
31
|
Звук [а]. Букви Аа. Слова, що означають назви і ознаки предметів. Вірш М. Дружиніної «Ми просили акробатів»
|
30.09
|
40-41
|
32
|
Письмо великої букви А
|
30.09
|
|
33
|
Звук [у], позначення його буквами Уу. Читання тексту за Н. Забілою
|
01.10
|
42-43
|
34
|
Письмо рядкової букви у
|
01.10
|
|
35
|
Звук [у]. Букви Уу. Слова, які відповідають на питання хто? що? Складання висловлювання за схемами речень. Опрацювання тексту за В. Сенцовським
|
02.10
|
44-45
|
36
|
Письмо великої букви У
|
06.10
|
|
37
|
Звук [о], позначення його буквами Оо. Речення зі звертанням. Інтонування речень, різних за метою висловлювання. Р. Скиба «Звичка є у совеняти»
|
06.10
|
46-47
|
38
|
Письмо рядкової букви о
|
07.10
|
|
39
|
Звук [о]. Букви Оо. Значення слів. Опрацювання тексту «Крутий голкіпер» за Н. Нікамо
|
07.10
|
48-49
|
40
|
Письмо великої букви О
|
08.10
|
|
41
|
Звук [й], позначення його буквами Ии. Опрацювання тексту за Б. Сахно. Практичне ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою
|
08.10
|
50-51
|
42
|
Письмо рядкової букви й
|
09.10
|
|
43
|
Звук [й]. Букви Ии. Читання оповідання «Білий коник» за 3. Мензатюк
|
13.10
|
52-53
|
44
|
Письмо великої букви Й
|
13.10
|
|
45
|
Звук [м], позначення його буквами Мм. Читання складів і слів з нею. А. Камінчук «Морозиво». Словесно-логічні вправи
|
14.10
|
54-55
|
46
|
Письмо рядкової букви м, складів з нею
|
14.10
|
|
47
|
Звук [м]. Букви Мм. Опрацювання оповідання «Казка про кошеня» за Г. Малик
|
15.10
|
56-57
|
48
|
Письмо великої букви М
|
15.10
|
|
49
|
Звук [і], позначення його буквами її. Читання складів і слів з буквою і
|
16.10
|
58-59
|
50
|
Письмо рядкової букви і
|
20.10
|
|
51
|
Звук [і]. Букви Іі. Опрацювання тексту за С. Кузьменко
|
20.10
|
60-61
|
52
|
Письмо великої букви І
|
21.10
|
|
53
|
Звуки [н], [н'], позначення їх буквами Нн. Читання прямих і обернених складів з буквою н. Продовження практичного ознайомлення з багатозначністю слів. Читання вірша Л. Дяченко «Осінь»
|
21.10
|
62-63
|
54
|
Письмо рядкової букви н
|
22.10
|
|
55
|
Звуки [н], [н']. Букви Нн. Складання речень за схемами. Велика буква в іменах людей. Читання тексту за Н. Тарасенко. Робота з дитячою книжкою
|
22.10
|
64-65
|
56
|
Письмо великої букви Н, складів і слів з нею
|
23.10
|
|
57
|
Звук [в], позначення його буквами Вв. Читання складів і сліз з ними. Читання тексту за В. Сухомлинським
|
03.11
|
66-67
|
58
|
Письмо рядкової букви в
|
03.11
|
|
59
|
Звук [в]. Букви Вв. Доповнення речень словами. Читання вірша М. Стельмаха. Практичне ознайомлення з порівнянням
|
04.11
|
68-69
|
60
|
Письмо великої букви В, складів і слів з нею
|
04.11
|
|
61
|
Звуки [л], [л'], позначення їх буквами Лл. Читання складів слів з ними. Читання тексту за А. Давидовим
|
05.11
|
70-71
|
62
|
Письмо рядкової букви л
|
05.11
|
|
63
|
Звуки [л], [л']. Букви Лл. Логічні вправи. Розповідь за малюнком. Опрацювання оповідання «Ланцюжок добра» за Л. Ульяницькою
|
06.11
|
72-73
|
64
|
Письмо великої букви Л, складів і слів з нею
|
10.11
|
|
65
|
Звуки [с], [с'], позначення їх буквами Сс. Читання складів і слів з ними. Вправи на доповнення речень словами. Читання тексту «Зустріч з лисом» за А. Давидовим
|
10.11
|
74-75
|
66
|
Письмо рядкової букви с. Списування з друкованого тексту
|
11.11
|
|
67
|
Звуки [с], [с']. Букви Сс. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Слоненятко, яке любило танцювати» за Ю. Ярмишем. Робота з дитячою книгою
|
11.11
|
76-77
|
68
|
Письмо великої букви С, слів з нею
|
12.11
|
|
69
|
Звук [к], позначення його буквами Кк. Читання складів, слів з ними. Логічні вправи. Читання тексту за Н. Забілою
|
12.11
|
78-79
|
70
|
Письмо рядкової букви к
|
13.11
|
|
71
|
Звук [к]. Букви Кк. Складання речень за схемами. Клички тварин. Читання тексту за В. Сенцовським
|
17.11
|
80-81
|
72
|
Письмо великої букви К, складів і слів з нею
|
17.11
|
|
73
|
Звук [п], позначення його буквами Пп. Читання складів, слів з ними. Складання речень за допомогою запитань. Опрацювання тексту за 0. Єфімовим
|
18.11
|
82-83
|
74
|
Письмо рядкової букви п
|
18.11
|
|
75
|
Звук [п]. Букви Пп. Логічні вправи. Опрацювання тексту «На пасіці взимку» за Н. Тарасенко
|
19.11
|
84-85
|
76
|
Письмо великої букви П, слів з нею
|
19.11
|
|
77
|
Звуки [р], [р'], позначення їх буквами Рр. Читання складів і слів з ними
|
20.11
|
86-87
|
78
|
Письмо рядкової букви р. Списування з друкованого тексту
|
24.11
|
|
79
|
Звуки [р], [р']. Букви Рр. Логічні вправи. Складання речень за малюнками. Читання тексту за П. Костюченком
|
24.11
|
88-89
|
80
|
Письмо великої букви Р, складів і слів з нею
|
25.11
|
|
81
|
Звуки [т], [т1], позначення їх буквами Тт. Читання складів, сліз з ними. Звуко-буквений аналіз слів. Читання оповідання «Ластівка» за О. Копиленком. Робота з дитячою книжкою
|
25.11
|
90-91
|
82
|
Письмо рядкової букви т
|
26.11
|
|
83
|
Звуки [т], [т']. Букви Тт. Міста України. Театри. Читання й опрацювання текстів про театр
|
26.11
|
92-93
|
84
|
Письмо великої букви Т, складів і слів з нею
|
27.11
|
|
85
|
Звук [е], позначення його буквами Ее. Читання текстів за С. Козловим і 0. Тихомировим. Робота над ними
|
01.12
|
94-95
|
86
|
Письмо рядкової букви е. Списування з друкованого тексту
|
01.12
|
|
87
|
Звук [е]. Букви Еє. Читання тексту «Метро». Логічні вправи. Вивчення вірша М. Познанської «Метро»
|
02.12
|
96-97
|
88
|
Письмо великої букви Е
|
02.12
|
|
89
|
Звуки [д], [д'], позначення їх буквами Дд. Читання складів і слів з ними. Співвідношення звуків [д] — [т], [д'] — [т']. Читання тексту за М. Солтис
|
03.12
|
98-99
|
90
|
Письмо рядкової букви д. Письмо під диктовку
|
03.12
|
|
91
|
Звуки [д], [д']. Букви Дд. Складання розповіді за малюнком. Читання тексту «Молода сливка» за А. М'ястківським
|
04.12
|
100-101
|
92
|
Письмо великої букви Д, складів і слів з нею
|
08.12
|
|
93
|
Звуки [з], [з1], позначення їх буквами Зз. Читання складів і слів з ними. Опрацювання тексту А. Мілна «Пісенька Він-ні-Пуха» у перекладі І. Малковича. Роль наголосу в словах.
|
08.12
|
102-103
|
94
|
Письмо рядкової букви з, складів і слів з нею
|
09.12
|
|
95
|
Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зайчикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки
|
09.12
|
104-105
|
96
|
Письмо великої букви 3. Списування з друкованого тексту
|
10.12
|
|
97
|
Буква ь (м'який знак). Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. Бесіда на тему «Допомога вдома». Читання вірша 0. Журливої «Маленька господиня»
|
10.12
|
106-107
|
98
|
Письмо букви ь. Письмо слів з м'яким знаком
|
11.12
|
|
99
|
Звук [б], позначення його буквами Бб. Читання тексту за Д. Матіяш
|
15.12
|
108-109
|
100
|
Письмо рядкової букви б
|
15.12
|
|
101
|
Звук [б]. Букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша О. Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?», оповідання «Снігова баба і зайчик» за П. Королем. Розказування казки за малюнком
|
16.12
|
110-111
|
102
|
Письмо великої букви Б. Письмо під диктовку
|
16.12
|
|
103
|
Звук [г], позначення його буквами Гг. Читання слів і складів з ними. Читання тексту за Л. Вороніною
|
17.12
|
112-113
|
104
|
Письмо рядкової букви г, складів, слів з нею. Списування слів і речень з друкованого тексту
|
17.12
|
|
105
|
Звук [г]. Букви Гг. Читання слів і речень з буквою г. Вивчення вірша А. Камінчука «Гарбузи». Читання оповідання «Винахідливі гноми» за Л. Вороніною
|
18.12
|
114-115
|
106
|
Письмо великої букви Г. Повторення написання вивчених букв
|
22.12
|
|
107
|
Звук [ґ], позначення його буквами Гг. Читання слів з поступовим ускладненням звуко-складової структури. Відгадування загадки. Читання вірша Л. Вознюк «Вишивала мама синіми нитками...»
|
22.12
|
116-117
|
108
|
Написання рядкової букви ґ, слів і речень із нею
|
23.12
|
|
109
|
Звук [ґ]. Букви Ґґ. Чітка вимова звука у порівнянні зі звуками [г] — [к]. Логічні вправи. Читання тексту за В. Запорожець. Робота з дитячою книжкою
|
23.12
|
118-119
|
110
|
Письмо великої букви Г. Запис слів під диктовку
|
24.12
|
|
111
|
Звук [ч], позначення його буквами Чч. Робота над орфоепічно правильною вимовою звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Читання тексту за А. М'ястківським
|
24.12
|
120-121
|
112
|
Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею
|
25.12
|
|
113
|
Звук [ч]. Букви Чч. Написання назв населених пунктів і морів з великої букви. Читання вірша К. Перелісної «Чебрець», оповідання «Моя сестричка» за М. Павленко
|
12.01
|
122-123
|
114
|
Написання великої букви Ч
|
12.01
|
|
115
|
Звук [й], позначення його буквами Йй. Читання складів і слів з ними. Читання оповідання «Дрізд і дятел» за Е. Шимом
|
13.01
|
124-125
|