Четвер, 17.07.2025, 09:41Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителя початкових класів Ярошенко Оксани Миколаївни
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Вересень » 24 » календарне планування навчання грамоти І сем. 1 клас за новою програмою
21:55
календарне планування навчання грамоти І сем. 1 клас за новою програмою

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(за букварем М. Д. Захарійчук, В. О. Науменко)

238   годин   на   рік

(7   годин   на   тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

 

Дата

 

Прим.

 

 

І семестр (115 год)

 

 

 

 

 

 

 

ДОБУКВАРНИЙ  ПЕРІОД

 

 

 

 

 

1

 

Г. Чубач «Рідна мова». Бесіда за темою «Я — школяр». Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів і їх умовним позначенням. Практичне ознайомлення з ре­ченнями і способом їх умовного позначення. Опрацювання тексту «До школи» за В. Шклярем

01.09

 

 

3-5

 

2

 

Посадка учнів під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Рух пальців під час зображення графічних фі­гур. Штрихування фігур

01.09

 

 

 

3

 

Бесіда за темою «Я — школярка». Практичне ознайом­лення учнів з поділом слів на склади. Ознайомлення з по­няттям наголосу. Речення, різні за метою висловлювання (розповідні, окличні). Розділові знаки в кінці таких речень. Опрацювання вірша М. Сингаївського «Першокласниця»

02.09

 

6-7

 

4

 

Закріплення правил посадки під час письма, правил корис­тування письмовим приладдям. Штрихування і розфарбо­вування фігур

02.09

 

 

 

5

 

Бесіда за темою «Моя родина». Спілкування в родині. Мо­делювання складених речень. Інтонування речень з різни­ми розділовими знаками на кінці. Речення зі звертаннями. Мовні і немовні звуки

03.09

 

8-9

 

6

 

Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Ряд­кові лінії — верхня і нижня. Робочий рядок

03.09

 

 

 

7

 

Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Опрацювання тексту за А. Канельским «Як Івасик братика колисав»

 

 

04.09

10-11

 

8

 

Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Над­рядкова та підрядкова лінії. Тренувальні вправи

08.09

 

 

 

9

 

Продовження роботи над темою «Моя родина». Розріз­нення назв предметів за питаннями хто це? що це? Мовні звуки. Розширення уявлення про складову будову слова. Поняття про наголошений склад. Складання слів і речень за поданими схемами

 

08.09

12-13

 

10

 

Зображення ліній і фігур, штрихування, розфарбовування

09.09

 

 

 

11

 

Розрізнення назв предметів за питаннями хто? що? Опра­цювання оповідання «Вечеря»                         за І. Андрусяком. Відповіді на запитання вірша     Л. Мовчун «Я не кину слів на вітер...»

 

09.09

14-15

 

12

 

Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Зо­браження ліній, схожих на елементи букв

10.09

 

 

 

13

 

Бесіда за темою «Мої друзі». Слова, що відповідають на питання хто? що? Звуки мовлення: голосні, приголосні тверді і м'які. Складання речень за схемами. Складання казки за малюнком. Інтонування окличних речень. Робота

з дитячою книгою

 

10.09

16-17

 

14

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

11.09

 

 

 

15

 

Опрацювання казки «Не дивися на мене так, їжачку...» за С. Козловим. Розігрування розмови Ведмедика з Їжачком. Закріплення знань про голосні та приголосні звуки

15.09

 

18-19

 

16

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

15.09

 

 

 

17

 

Бесіда за темою «Мої друзі». Ознайомлення зі словами — ознаками предметів. Послідовний ряд звуків слова. Виді­лення окремих звуків слова. Опрацювання тексту «Сюр­приз» за Р. Куликовою

 

16.09

20-21

 

18

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

16.09

 

 

 

19

 

Бесіда за темою «Моя школа». Ознайомлення зі словами — назвами дій предметів. Моделювання слів і речень. Опрацювання оповідання «Навіщо ходять до школи»

 

17.09

22-25

 

20

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

 

17.09

 

 

21

 

Продовження роботи над темою «Школа». Адаптація до соціальної ролі учня. Опрацювання оповідання «Ласунка йде до школи» за М. Масловою. Виділення окремих звуків у слові, послідовний ряд звуків у слові

 

 

18.09

26-29

 

22

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

 

22.09

 

 

23

 

Бесіда за темою «Мої книжки». Опрацювання тексту «Каз­кар» за 0. Дрозом. Добір слів і речень до поданих схем

 

 

22.09

30-33

 

24

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

 

23.09

 

 

25

 

Роль уміння читати в житті школярів і дорослих людей. Опрацювання оповідання «Про Телесика» за В. Сенцовським. Робота з дитячою книжкою

23.09

 

34-35

 

26

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

24.09

 

 

 

27

 

Бесіда за темою «Моя країна — Україна». Назва рідної держави, її столиця. Державні символи. Опрацювання ві­рша Н. Зарічної «Рідний край»

 

24.09

36-37

 

28

 

Зображення ліній, схожих на елементи букв

 

25.09

 

 

 

 

 

БУКВАРНИЙ  ПЕРІОД

 

 

 

 

 

29

 

Звук [а], позначення його буквами Аа. Вірш          В. Каменчук  «Вересень»

29.09

 

38-39

 

З0

 

Письмо рядкової букви а

 

 

29.09

 

 

31

 

Звук [а]. Букви Аа. Слова, що означають назви і ознаки предметів. Вірш М. Дружиніної «Ми просили акробатів»

30.09

 

40-41

 

32

 

Письмо великої букви А

 

 

30.09

 

 

33

 

Звук [у], позначення його буквами Уу. Читання тексту за Н. Забілою

 

01.10

42-43

 

34

 

Письмо рядкової букви у

 

01.10

 

 

 

35

 

Звук [у].  Букви Уу. Слова, які відповідають на питання хто? що? Складання висловлювання за схемами речень. Опрацювання тексту за                 В. Сенцовським

 

 

02.10

44-45

 

36

 

Письмо великої букви У

 

06.10

 

 

 

37

 

Звук [о], позначення його буквами Оо. Речення зі звертан­ням. Інтонування речень, різних за метою висловлювання. Р. Скиба «Звичка є у совеняти»

 

 

06.10

46-47

 

38

 

Письмо рядкової букви о

 

07.10

 

 

 

39

 

Звук [о]. Букви Оо. Значення слів. Опрацювання тексту «Крутий голкіпер» за Н. Нікамо

07.10

 

48-49

 

40

 

Письмо великої букви О

 

 

08.10

 

 

41

 

Звук [й], позначення його буквами Ии. Опрацювання тек­сту за Б. Сахно. Практичне ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою

08.10

 

50-51

 

42

 

Письмо рядкової букви й

 

09.10

 

 

 

43

 

Звук [й]. Букви Ии. Читання оповідання «Білий коник» за 3. Мензатюк

 

13.10

52-53

 

44

 

Письмо великої букви Й

 

13.10

 

 

 

45

 

Звук [м], позначення його буквами Мм. Читання складів і слів з нею. А. Камінчук «Морозиво». Словесно-логічні вправи

14.10

 

54-55

 

46

 

Письмо рядкової букви м, складів з нею

 

14.10

 

 

 

47

 

Звук [м]. Букви Мм. Опрацювання оповідання «Казка про кошеня» за Г. Малик

15.10

 

56-57

 

48

 

Письмо великої букви М

 

15.10

 

 

 

49

 

Звук [і], позначення його буквами її. Читання складів і слів з буквою і

16.10

 

58-59

 

50

 

Письмо рядкової букви і

 

 

20.10

 

 

51

 

Звук [і]. Букви Іі. Опрацювання тексту за               С. Кузьменко

20.10

 

60-61

 

52

 

Письмо великої букви І

 

21.10

 

 

 

53

 

Звуки [н], [н'], позначення їх буквами Нн. Читання прямих і обернених складів з буквою н. Продовження практично­го ознайомлення з багатозначністю слів. Читання вірша Л. Дяченко «Осінь»

 

21.10

62-63

 

54

 

Письмо рядкової букви н

 

22.10

 

 

 

55

 

Звуки [н], [н']. Букви Нн. Складання речень за схемами. Велика буква в іменах людей. Читання тексту за Н. Тарасенко. Робота з дитячою книжкою

22.10

 

64-65

 

56

 

Письмо великої букви Н, складів і слів з нею

 

23.10

 

 

 

57

 

Звук [в], позначення його буквами  Вв. Читання складів і сліз з ними. Читання тексту за                  В. Сухомлинським

03.11

 

66-67

 

58

 

Письмо рядкової букви в

 

03.11

 

 

 

59

 

Звук [в]. Букви Вв. Доповнення речень словами. Читання вірша М. Стельмаха. Практичне ознайомлення з порівнян­ням

04.11

 

68-69

 

60

 

Письмо великої букви В, складів і слів з нею

 

04.11

 

 

 

61

 

Звуки [л], [л'], позначення їх буквами Лл. Читання складів слів з ними. Читання тексту за                    А. Давидовим

05.11

 

70-71

 

62

 

Письмо рядкової букви л

 

05.11

 

 

 

63

 

Звуки [л], [л']. Букви Лл. Логічні вправи. Розповідь за ма­люнком. Опрацювання оповідання «Ланцюжок добра» за Л. Ульяницькою

 

06.11

72-73

 

64

 

Письмо великої букви Л, складів і слів з нею

 

 

10.11

 

 

65

 

Звуки [с], [с'], позначення їх буквами Сс. Читання складів і слів з ними. Вправи на доповнення речень словами. Чи­тання тексту «Зустріч з лисом» за       А. Давидовим

 

10.11

74-75

 

66

 

Письмо рядкової букви с. Списування з друкованого тексту

11.11

 

 

 

67

 

Звуки [с], [с']. Букви Сс. Звуковий аналіз слів. Опрацюван­ня тексту «Слоненятко, яке любило танцювати» за Ю. Ярмишем. Робота з дитячою книгою

 

11.11

76-77

 

68

 

Письмо великої букви С, слів з нею

 

12.11

 

 

 

69

 

Звук [к], позначення його буквами Кк. Читання складів, слів з ними. Логічні вправи. Читання тексту за Н. Забілою

 

12.11

78-79

 

70

 

Письмо рядкової букви к

 

 

13.11

 

 

71

 

Звук [к]. Букви Кк. Складання речень за схемами. Клички тварин. Читання тексту за В. Сенцовським

 

17.11

80-81

 

72

 

Письмо великої букви К, складів і слів з нею

 

 

17.11

 

 

73

 

Звук [п], позначення його буквами Пп. Читання складів, слів з ними. Складання речень за допомогою запитань. Опрацювання тексту за         0. Єфімовим

 

18.11

82-83

 

74

 

Письмо рядкової букви п

 

18.11

 

 

 

75

 

Звук [п]. Букви Пп. Логічні вправи. Опрацювання тексту «На пасіці взимку» за Н. Тарасенко

19.11

 

84-85

 

76

 

Письмо великої букви П, слів з нею

 

 

19.11

 

 

77

 

Звуки [р], [р'], позначення їх буквами Рр. Читання складів і слів з ними

20.11

 

86-87

 

78

 

Письмо рядкової букви р. Списування з друкованого тексту

 

 

24.11

 

 

79

 

Звуки [р], [р']. Букви Рр. Логічні вправи. Складання речень за малюнками. Читання тексту за                П. Костюченком

 

24.11

88-89

 

80

 

Письмо великої букви Р, складів і слів з нею

 

25.11

 

 

 

81

 

Звуки [т], [т1], позначення їх буквами Тт. Читання складів, сліз з ними. Звуко-буквений аналіз слів. Читання оповіда­ння «Ластівка» за О. Копиленком. Робота з дитячою книжкою

 

25.11

90-91

 

82

 

Письмо рядкової букви т

 

26.11

 

 

 

83

 

Звуки [т], [т']. Букви Тт. Міста України. Театри. Читання й опрацювання текстів про театр

 

26.11

92-93

 

 

84

 

Письмо великої букви Т, складів і слів з нею

 

27.11

 

 

 

85

 

Звук [е], позначення його буквами Ее. Читання текстів за С. Козловим і 0. Тихомировим. Робота над ними

 

01.12

94-95

 

86

 

Письмо рядкової букви е. Списування з друкованого тексту

01.12

 

 

 

87

 

Звук [е]. Букви Еє. Читання тексту «Метро». Логічні впра­ви. Вивчення вірша М. Познанської «Метро»

 

 

02.12

96-97

 

 

88

 

Письмо великої букви Е

 

 

02.12

 

 

89

 

Звуки [д], [д'], позначення їх буквами Дд. Читання складів і слів з ними. Співвідношення звуків [д] — [т], [д'] — [т']. Читання тексту за М. Солтис

 

03.12

98-99

 

 

90

 

Письмо рядкової букви д. Письмо під диктовку

 

 

03.12

 

 

91

 

Звуки [д], [д']. Букви Дд. Складання розповіді за малюн­ком. Читання тексту «Молода сливка» за    А. М'ястківським

 

04.12

100-101

 

92

 

Письмо великої букви Д, складів і слів з нею

 

08.12

 

 

 

93

 

Звуки [з], [з1], позначення їх буквами Зз. Читання складів і слів з ними. Опрацювання тексту             А. Мілна «Пісенька Він-ні-Пуха» у перекладі         І. Малковича. Роль наголосу в словах.

 

08.12

102-103

 

94

 

Письмо рядкової букви з, складів і слів з нею

 

09.12

 

 

 

95

 

Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зай­чикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки

 

09.12

104-105

 

96

 

Письмо великої букви 3. Списування з друкованого тексту

 

 

10.12

 

 

97

 

Буква ь (м'який знак). Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. Бесіда на тему «Допомога вдома». Чи­тання вірша 0. Журливої «Маленька господиня»

 

10.12

106-107

 

98

 

 

Письмо букви ь. Письмо слів з м'яким знаком

 

11.12

 

 

 

99

 

Звук [б], позначення його буквами Бб. Читання тексту за Д. Матіяш

15.12

 

108-109

 

100

 

Письмо рядкової букви б

 

15.12

 

 

 

101

 

Звук [б]. Букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша О. Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?», оповідання «Снігова баба і зайчик» за П. Королем. Розказування казки за ма­люнком

 

16.12

110-111

 

102

 

Письмо великої букви Б. Письмо під диктовку

 

16.12

 

 

 

103

 

Звук [г], позначення його буквами Гг. Читання слів і скла­дів з ними. Читання тексту за Л. Вороніною

 

 

17.12

112-113

 

104

 

Письмо рядкової букви г, складів, слів з нею. Списування слів і речень з друкованого тексту

 

 

17.12

 

 

105

 

Звук [г]. Букви Гг. Читання слів і речень з буквою г. Ви­вчення вірша А. Камінчука «Гарбузи». Читання оповідання «Винахідливі гноми» за          Л. Вороніною

 

 

18.12

114-115

 

106

 

Письмо великої букви Г. Повторення написання вивчених букв

 

 

22.12

 

 

107

 

Звук [ґ], позначення його буквами Гг. Читання слів з посту­повим ускладненням звуко-складової структури. Відгаду­вання загадки. Читання вірша  Л. Вознюк «Вишивала мама синіми нитками...»

 

 

22.12

116-117

 

108

 

Написання рядкової букви ґ, слів і речень із нею

 

23.12

 

 

 

109

 

Звук [ґ]. Букви Ґґ. Чітка вимова звука у порівнянні зі зву­ками [г] — [к]. Логічні вправи. Читання тексту за В. Запорожець. Робота з дитячою книжкою

 

23.12

118-119

 

110

 

Письмо великої букви Г. Запис слів під диктовку

 

24.12

 

 

 

111

 

Звук [ч], позначення його буквами Чч. Робота над орфоепічно правильною вимовою звука [ч] перед усіма голосни­ми, крім [і]. Читання тексту за          А. М'ястківським

 

 

24.12

120-121

 

112

 

Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею

 

25.12

 

 

 

113

 

Звук [ч].  Букви  Чч.  Написання  назв населених пунктів і морів з великої букви. Читання вірша     К. Перелісної «Че­брець», оповідання «Моя сестричка» за М. Павленко

 

 

12.01

122-123

 

114

 

Написання великої букви Ч

 

12.01

 

 

 

115

 

Звук [й],  позначення  його буквами  Йй.  Читання скла­дів і слів з ними. Читання оповідання «Дрізд і дятел» за Е. Шимом

 

 

13.01

124-125

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 1853 | Додав: Vladpobed | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites