|
II семестр (123 год)
|
|
|
116
|
Письмо рядкової букви й, слів з нею
|
13.01
|
|
117
|
Звук [й]. Букви Йй. Практичне ознайомлення зі словами, протилежними за змістом. Опрацювання тексту за 0. Погребняк
|
14.01
|
126-127
|
118
|
Письмо великої букви Й. Написання імен, прізвищ, населених пунктів, які починаються з великої букви Й
|
14.01
|
|
119
|
Звук [х], позначення його буквами Хх. Читання складів і сліз з ними. Опрацювання тексту М. Заєць «Світлофор»
|
15.01
|
128-129
|
120
|
Письмо рядкової букви х, складів і слів з нею
|
19.01
|
|
121
|
Звук [х]. Букви Хх. Міста України. Логічні вправи. Читання тексту за В. Чухлібом
|
19.01
|
130-131
|
122
|
Письмо великої букви X. Списування з друкованого тексту
|
20.01
|
|
123
|
Звук [ж], позначення його буквами Жж. Читання слів і складів з ними. Читання тексту за А. Мілном. Робота з дитячою книгою
|
20.01
|
132-133
|
124
|
Письмо рядкової букви ж, складів і слів з нею. Письмо слів під диктовку
|
21.01
|
|
125
|
Ззук [ж]. Букви Жж. Логічні вправи. Опрацювання тексту М. Пригари «Тайна»
|
21.01
|
134-135
|
126
|
Письмо великої букви Ж, складів і слів з нею
|
22.01
|
|
127
|
Звук [ш], позначення його буквами Шш. Читання складів і слів з ними. Логічні завдання. Читання тексту В. Сосюри «Орися кошика взяла»
|
26.01
|
136-137
|
128
|
Письмо рядкової букви ш, складів і слів з нею
|
26.01
|
|
129
|
Звук [ш]. Букви Шш. Читання вірша Т. Коломієць «Колосок», тексту за В. Орловим. Відповіді на запитання
|
27.01
|
138-139
|
130
|
Письмо великої букви Ш, складів і слів з нею
|
27.01
|
|
131
|
Букви її. Позначення буквами Ї,ї звукосполучення [йі]. Опрацювання вірша 0. Січкаря «Їжача хата», оповідання «Їжачок і світлячок» за
В. Сухомлинським
|
28.01
|
140-141
|
132
|
Письмо рядкової букви ї, слів з нею
|
28.01
|
|
133
|
Букви Її. Бесіда на тему «Україна — рідна, мила сторона». Читання вірша Г. Чубач «А живу я в Україні»
|
29.01
|
142
|
134
|
Письмо великої букви Ї
|
02.02
|
|
135
|
Букви її. Звуко-буквений аналіз слів з буквою ї. Читання слів і речень з буквою ї. Опрацювання тексту О. Василенко «Я — українка»
|
02.02
|
143
|
136
|
Письмо вивчених букв, слів і речень з ними
|
03.02
|
|
137
|
Букви Яя, позначення буквами Я,я звукосполучення [йа] і м'якості попереднього приголосного та звука [а]. Читання слів з буквою я. Звуковий аналіз слів. Читання тексту Л. Куліша-Зіньківа
|
03.02
|
144-145
|
138
|
Письмо рядкової букви я, слів з нею
|
04.02
|
|
139
|
Букви Яя. Звуко-буквений аналіз слів. Читання тексту В. Крищенка «Сонячне яблуко». Вибіркове читання. Робота з дитячою книгою
|
04.02
|
146
|
140
|
Письмо великої букви Я, слів з нею
|
05.02
|
|
141
|
Повторення вивчених звуків і букв. Опрацювання тексту «Міккі Маус»
|
09.02
|
147
|
142
|
Письмо вивчених букв, слів і речень із ними
|
09.02
|
|
143
|
Букви Юю. Позначення буквами Юю звукосполучення [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. Читання складів і слів з буквою ю. Звуковий аналіз слів. Читання тексту за Я. Гояном
|
10.02
|
148-149
|
144
|
Письмо рядкової букви ю, слів з нею
|
10.02
|
|
145
|
Букви Юю. Логічні вправи
|
11.02
|
150
|
146
|
Письмо великої букви Ю. Списування з друкованого і рукописного тексту
|
11.02
|
|
147
|
Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Усі книжечки хороші» за В. Сухомлинським. Моделювання схем слів
|
12.02
|
151
|
148
|
Написання вивчених букв, слів і речень з ними
|
16.02
|
|
149
|
Букви Єє. Позначення буквами звукосполучення [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Читання складів і слів з буквами Єє. Опрацювання тексту А. Костецького «Зірка не спить»
|
16.02
|
152-153
|
150
|
Письмо рядкової букви е, слів з нею
|
17.02
|
|
151
|
Букви Єє. Звуковий аналіз слів з буквою є. Вивчення вірша А. Камінчука «Єноти»
|
17.02
|
154
|
152
|
Письмо великої букви Є, слів з нею. Письмо під диктовку
|
18.02
|
|
153
|
Закріплення вивчених букв. Читання слів і речень з ними. Читання уривку з казки Л. Муур. Складання початку казки.
|
18.02
|
155
|
154
|
Написання вивчених букв. Списування з рукописного і друкованого тексту
|
19.02
|
|
155
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами Цц. Читання складів і слів з ними. Звуко-буквений аналіз слів. Читання тексту за Н. Бічуя
|
23.02
|
156-157
|
156
|
Письмо рядкової букви ц, складів і слів з нею
|
23.02
|
|
157
|
Звуки [ц], [ц']. Букви Цц. Читання оповідання Г. Маніви «Слухняні капці». Відповіді на запитання. Розповідь за малюнком
|
24.02
|
158-159
|
158
|
Письмо великої букви Ц. Списування з друкованого тексту
|
24.02
|
|
159
|
Звуки [шч], позначення їх буквами Щщ. Читання складів і слів з ними. Читання тексту за
Г. Тютюнником
|
25.02
|
160-161
|
160
|
Письмо рядкової букви щ, складів і слів з нею
|
25.02
|
|
161
|
Звуки [шч]. Букви Щщ. Опрацювання тексту за
Т. Гаркушею. Відповіді на запитання. Моделювання схем слів
|
26.02
|
162-163
|
162
|
Письмо великої букви Щ, слів з нею
|
02.03
|
|
163
|
Звук [ф], позначення його буквами Фф. Читання слів з буквою ф. Опрацювання тексту за Е. Майнардус
|
02.03
|
164-165
|
164
|
Письмо рядкової букви ф, складів і слів з нею
|
03.03
|
|
165
|
Звук [ф]. Букви Фф. Логічні вправи. Читання оповідання «Фотограф» за Д. Матіяш
|
03.03
|
166-167
|
166
|
Письмо великої букви Ф, слів з нею. Списування з друкованого тексту
|
04.03
|
|
167
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Читання слів з буквосполученням дж. Опрацювання вірша Г. Чубач «Я люблю у лузі квіти...» Відгадування загадки. Робота з дитячою книгою
|
04.03
|
168-169
|
|
|
|
|
168
|
Письмо слів з буквосполученням дж
|
05.03
|
|
169
|
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням дз. Читання віршів П. Мовчан «Польовичок» і К. Перелісної «Дзвіночки». Відгадування загадки
|
10.03
|
170-171
|
170
|
Письмо буквосполучення дз, слів з ним
|
10.03
|
|
171
|
Апостроф. Читання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів з апострофом. Вивчення вірша О. Полянської «Комп'ютерна мишка»
|
11.03
|
172 -173
|
172
|
Письмо слів з апострофом
|
11.03
|
|
173
|
Повторення вивчених букв. Моделювання схем слів і речень. Складання казки за малюнками. Робота з дитячою книгою
|
12.03
|
|
174
|
Написання вивчених букв. Списування з рукописного і друкованого тексту
|
16.03
|
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|
|
175
|
Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси» (казка). Робота з дитячою книжкою.
|
16.03
|
3-5
|
176
|
Ознайомлення з підручником «Українська мова». Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. Розвиток зв'язного мовлення.
|
17.03
|
3-5
|
177
|
Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик «Казка про те, чому пагупа не навчився розмовляти».
|
17.03
|
6-8
|
178
|
Приголосні звуки.
|
18.03
|
6-7
|
179
|
Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся вихідна». Г. Бойко «Сама бачила».
|
18.03
|
9-11
|
180
|
Приголосні звуки: м'які й тверді.
|
19.03
|
8-9
|
181
|
Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука».(казка).
|
30.03
|
12-14
|
182
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
|
30.03
|
10-11
|
183
|
Вимовляйте чітко звуки— читайте правильно. Г. Малик «У лісі».
|
31.03
|
14-15
|
184
|
Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.
|
31.03
|
12-13
|
185
|
Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик». С. Шаповалов «Зозуляста курка».
|
01.04
|
16-18
|
186
|
Буква г. Виконання мовних завдань.
|
01.04
|
14-15
|
187
|
Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. 3. Мензатюк «Гарбузище». Г. Просяник «Веселинки від Наталинки».
|
02.04
|
18-23
|
188
|
Букви г і ґ. Виконання мовних завдань.
|
06.04
|
18-19
|
189
|
Слухайте, читайте, уявляйте. Д. Красицький «Малий маляр». Робота з дитячою книжкою.
|
06.04
|
23-26
|
190
|
Буква я. Розвиток зв'язного мовлення.
|
07.04
|
18-21
|
191
|
Читайте уважно. С. Цушко «Комп'ютернята».
|
07.04
|
27-29
|
192
|
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
|
08.04
|
22-23
|
193
|
Навчайтеся бути уважними до слова. С. Козлов «Дозвольте з вами посутінкувати...».
|
08.04
|
29-32
|
194
|
Буква є. Звуко-буквений аналіз слів. Диктант.
|
09.04
|
24-25
|
195
|
Учіться записувати свої думки та почуття.
І. Роздобудько «Місяць у слоїку».
|
14.04
|
32-34
|
196
|
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.
|
14.04
|
26-27
|
197
|
Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно. М. Герасименко «Мобільний телефон».
|
15.04
|
34-36
|
198
|
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.
|
15.04
|
28-29
|
199
|
Барвисті слова у творі М. Слабошпщький «Лелеча весна».
|
16.04
|
36-37
|
200
|
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
|
20.04
|
30-31
|
201
|
Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у твори Є. Шморгун «Ла-та-та!». Г. К. Андерсен «Ромашка» (казка).
|
20.04
|
38-40
|
202
|
Буква щ. Словниковий диктант.
|
21.04
|
32-33
|
203
|
Звуки весни у твори В. Чухліб «Джмелиний оркестр». Як треба читати. Л. Вороніна «Бурулька» (казка). Робота з дитячою книжкою.
|
21.04
|
40-42
|
204
|
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток зв'язного мовлення.
|
22.04
|
34-37
|
205
|
Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка». Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
|
22.04
|
43-46
|
206
|
Буквосполучення дз, звук [д~з]
|
23.04
|
38-39
|
207
|
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».
|
27.04
|
46-48
|
208
|
Апостроф. Письмо під диктування.
|
27.04
|
40-41
|
209
|
Слухайте, думайте. 3. Мензатюк «Ярмарок».
|
28.04
|
48-51
|
210
|
Склад. Поділ слова на склади.
|
28.04
|
42-43
|
211
|
Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
|
29.04
|
52-53
|
212
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей
|
29.04
|
44-45
|
213
|
Учіться розповідати про себе. М. Павленко «Я — Оля Маляренко...».
|
30.04
|
53-54
|
214
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
|
05.05
|
46-47
|
215
|
Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки». Робота з дитячою книжкою.
|
05.05
|
55-57
|
216
|
Слова — назви предметів. Закріплення знань про слова — назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення.
|
06.05
|
48-51
|
217
|
Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
|
06.05
|
57-59
|
218
|
Слова — назви предметів. Закріплення знань про слова — назви предметів.
|
07.05
|
52-53
|
219
|
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити». Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі В. Запорожець «Кульбабка».
|
12.05
|
60-64
|
220
|
Слова — назви ознак предметів. Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.
|
12.05
|
54-57
|
221
|
Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. І. Франко «Кролик і Ведмідь» (казка).
|
13.05
|
65-67
|
222
|
Слова — назви дій предметів. Закріплення знань про слова — назви дій предметів.
|
13.05
|
58-61
|
223
|
Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як Сонце сходить»
|
14.05
|
69-71
|
224
|
Слова, протилежні за значенням
|
18.05
|
62-63
|
225
|
Смішні пригоди. «Пригода з Дем’яном» (з польського гумору)
|
18.05
|
71-73
|
226
|
Слова, близькі за значенням.
|
19.05
|
64-65
|
227
|
На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все не так». Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився». Робота з дитячою книжкою.
|
19.05
|
74-78
|
228
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Розвиток зв'язного мовлення.
|
20.05
|
66-69
|
229
|
Учіться висловлювати своє ставлення до описанного М.Яснов «Жива природа»
|
20.05
|
78-81
|
230
|
Речення
|
21.05
|
70-71
|
231
|
Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. За Галиною Павлишиною «Економія слів»
|
25.05
|
80-82
|
232
|
Закріплення знань про речення. Списування і складання речень
|
25.05
|
|
233
|
Можна намалювати словом . За Ларисою Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати». Навчайтеся розуміти переживання. В. Марсюк «Диктант». Перевірка навички читання.
|
26.05
|
83-86
|
234
|
Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту.
|
26.05
|
72-73
|
235
|
Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!». С. Гусак «Канікули». Г. Чубам «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули». Робота з дитячою книжкою.
|
27.05
|
89-91
|
236
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольне списування.
|
27.05
|
74
|
237
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
28.05
|
|
238
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тести. Підсумок за рік.
|
28.05
|
75-77
|